• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik.

Dane do wysyłki:
Paulina Dąbrowska
Dalachów 147, 46-325 Rudniki

Uwaga: Towar należy starannie zapakować aby nie uległ uszkodzeniu podczas transport. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nadanych do paczkomatów i punktów odbioru.


W przypadku odstąpienia od umowy zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni!
(od daty otrzymania produktu)

W przypadku reklamacji zawiadomienie o niezgodności produktu należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@bizu-art.pl lub pisemnie na adres: Paulina Dąbrowska Dalachów 147, 46-325 Rudniki. Gdy jest to możliwe i niezbędne do oceny niezgodności produktu należy go również dostarczyć na powyższy adres. Sprzedawca ustosunkuje się do żadania Klienta w terminie nie później niż 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient podał inny sposób.

POBIERZ I WYPEŁNIJ FOLMULARZ 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU
FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

Koszty za zwrot towaru ponosi kupujący.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.